Teplé Tip: štandardné štandard pre pravidelné zásielky, je Európsky štandard.Ak potrebujete, aby sa Európskemu štandardu a American Standard so zákazníkmi, kontaktujte, prosím, zákaznícky servis alebo aby vymazať poznámky.Ďakujeme
*Teplé tipy*
prosím skontrolujte, či balík nie je dobré alebo zlé pred kupujúci známky za to.Keď deliveryman unpacks balík na kontrolu, ak škodu je nájsť, prosím, odmietnuť ju a kontaktujte zákaznícky servis v čase.Ak akékoľvek poškodenie sa zistí skôr, než ho podpíšete pre to, prosím, kontaktujte nás v čase a predložiť príslušné fotografie, reedícia po potvrdení.Ďakujeme za vašu spoluprácu.Nie ste zodpovedný za straty spôsobené priamym prijatí bez face-to-face kontroly.Prosím pochopiť.
Všetky lampy a svietidlá neobsahujú svetelné zdroje bez osobitných pokynov.Prosím vedieť.
Ďalšie poznámky:
1. O farebný rozdiel
Všetky obrázky v našom obchode sú prijaté v naturáliách.Tam bude nejaký farebný rozdiel medzi svetlom a displeja.Prosím, uvedomte si, že tieto problémy sa nemôžu byť hodnotené alebo sa sťažovali.
2. O rozmery
Veľkosť sa meria ručne.Vzhľadom na rôzne meracie nástroje a metódy, tam bude chyba, 2 mm.
3. O zákazníka služby
Ak váš dotaz zlyhá byť zodpovedané v čase, môže to byť spôsobené príliš veľa konzultácie alebo zlyhania systémov.
4. Produkt záväzok kvality
Sme prísne kontrolovať celý proces produktov, a potom pack a výrobky dodať po produktov sú potvrdené byť kvalifikované.
5. Služby účel
Rýchlo, rozhodujúci presný, premyslené a nadšené
6. Služba ciele
kvalitu služieb výhry spokojnosť zákazníka